Free Joomla Modules

DALIA

Lokalizacja: Toruń
Typ obiektu: pokoje gościnne
Obszar turystyczny: Toruń

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 4 (ogólnodostępna kuchnia)
Jakość podawanych potraw: 5 (dot. śniadań)
Ilość podawanych potraw: 5 (dot. śniadań)
Czas podawanych potraw: 5 (dot. śniadań)
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 4
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

„Dalia” jest ogromną willą w „pensjonatowym stylu”, położoną na peryferiach Torunia, w luksusowej dzielnicy domów jednorodzinnych. Funkcjonalnie wyposażone pokoje z TV – Sat, ogólnodostępna kuchnia oraz doskonałe Wi-Fi stanowią o głównych zaletach tego miejsca. Do mankamentów należy zaliczyć: brak recepcji i obiektu gastronomicznego (dostępne tylko śniadania). Jako tzw. „pokoje gościnne” toruńską „Dalia” można z pełną odpowiedzialnością zaliczyć do „High Class” – pomimo braku typowo hotelowych, czy pensjonatowych atrybutów.

PODSUMOWUJĄC: WYSOKI STANDARD "HOSTELOWY" !!!

 

TOWER

Lokalizacja: Toruń
Typ obiektu: motel
Obszar turystyczny: Toruń

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 3
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 2
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Tower to miejsce pełne niespodzianek... niestety tych rozczarowujących oraz „żartów”... równie kiepskich jak niespodzianki.

Niespodzianka nr 1: Recepcja miała zgłoszoną daną liczbę osób na nocleg i wyżywienie, zaś kuchnia (w obrębie tego samego obiektu i właściciela) otrzymała od recepcji liczbę posiłków całkowicie inną. Nie udało się nam ustalić dlaczego ?

Niespodzianka nr 2: Wyjście na balkon pierwszego piętra, grozi zarwaniem podłogi i szybkim zejściem na poziom parteru.

Niespodzianka nr 3: Powleczenie pościeli przypominało "ser szwajcarski" - dziura na dziurze. Odpowiedzią na interpelację w recepcji było: „Widocznie sprzątaczki musiały to przeoczyć”

Niespodzianka nr 4: Recepcjonistka na każdą prośbę gościa hotelowego (klienta !!!) miała standardowe dwie odpowiedzi: "Nic nie mogę pomóc" i "Nie wiem czy szef się zgodzi". Szkoda, że pracownik recepcji nie został poinformowany przez szefa, iż oboje są tam tylko i wyłącznie po to, aby służyć klientowi przebywającemu w obiekcie.

Same pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, Wi-Fi i TV oraz jakość wyżywienia należy ocenić dość dobrze.

PODSUMOWUJĄC: OMIJAMY SZEROKIM ŁUKIEM !!!

Partnerzy

Fundacja GOPR   Nasza Krajoznawczo Górska Przygoda   Trekmondo

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd