PASSIONE
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Typ obiektu: Hotel **
Obszar turystyczny: Beskid Mały, Beskid Śląski
TABELA OCEN
Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak
Passione to typowy hotel tranzytowy położony w pobliżu węzłów drogowych Bielska – Białej. Jego zaletami są dość duże i bardzo funkcjonalnie urządzone pokoje z biurkiem, stolikiem, TV-Sat oraz Wi-Fi. Sympatyczna obsługa i hotelowa restauracja prowadzona przez rodowitych Sycylijczyków (prawdziwe dania kuchni włoskiej !) sprawiają, że warto tu się zatrzymać w podróży służbowej.
PODSUMOWUJĄC: POLECAMY W PODRÓŻY SŁUŻBOWEJ !!!
DOM TURYSTY PTTK
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Typ obiektu: dom turysty
Obszar turystyczny: Beskid Mały, Beskid Śląski
TABELA OCEN
Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Nie
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak (część pokoi bez łazienek)
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 3
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 3
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: TAK !!!
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie
Przestronne pokoje, nowe i funkcjonalnie dobrane meble, Wi-Fi, TV, duże kabiny natryskowe – słowem standard „wysoko-hotelowy”. Niestety w opozycji do tego stoją - stołówka czynna do 17.00, brak śniadań w niedzielę (?) i sformalizowanie procedur meldunkowych jak przy wejściu do tajnej bazy wojskowej. Choć bielski dom turysty jakością pokoi wszedł z całą pewnością w XXI wiek, to jego obsługa nie dostrzegła, że od lat 70-tych ubiegłego stulecia zaszły pewne zmiany, także w turystyce i w oczekiwaniach gości hotelowych. Warto zwrócić uwagę, że obecnie to „recepcja” jest dla klienta, a nie klient na łasce recepcji. Pora już obudzić się ze snu i wejść w „nowy, lepszy, acz jakże inny dzień”...
PODSUMOWUJĄC: WYSOKI STANDARD NOCLEGÓW + OBSŁUGA Z "GŁĘBOKIEGO PRL-u" !!!
WIDOK CENTRUM
Lokalizacja: Bielsko - Biała
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Beskid Mały, Beskid Śląski
TABELA OCEN
Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (hala sportowa, sala fitness, siłownia, sauna, jacuzzi)
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 3
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: uczestnicy wycieczki nie korzystali z wyżywienia
Jakość podawanych potraw: uczestnicy wycieczki nie korzystali z wyżywienia
Ilość podawanych potraw: uczestnicy wycieczki nie korzystali z wyżywienia
Czas podawanych potraw: uczestnicy wycieczki nie korzystali z wyżywienia
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: uczestnicy wycieczki nie korzystali z wyżywienia
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: -
Hotel Widok Centrum jest częścią dużego kompleksu sportowo – rekreacyjnego, w skład którego wchodzą: hala mistrzowska, sala fitness, siłownia, restauracja, centrum konferencyjne a także sauna i jacuzzi. Głównymi zaletami są: położenie – blisko centrum miasta, bardzo miła obsługa i przystępne ceny. Pokoje, choć po remoncie nie prezentują się najlepiej. Niby wszystko jest: duże telewizory, łazienka, funkcjonalne umeblowanie (biurko, szafy, szafki nocne, stół), ale... ręczniki i pościel są kolorowe, podłoga brudna, kurz na meblach oraz ogólne wrażenie pobieżnego, powierzchownego sprzątania pokoi.