TURYSTA
Lokalizacja: Sandomierz
Typ obiektu: obiekt noclegowy
Obszar turystyczny: Sandomierz
TABELA OCEN
Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: ogród
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak (także grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5+
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5 (kuchnia ogólnodostępna)
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak
Położony na urokliwej skarpie, w pobliżu sandomierskiej „starówki” jest miejscem, gdzie prawdziwie można odpocząć po zwiedzaniu. Nowoczesny i nowo wybudowany obiekt posiada dużą kuchnię turystyczną z jadalnią, w której można przygotować sobie posiłek, a także piękny ogród ze starodrzewem – idealne miejsce do wypoczynku oraz na „turystyczne ognisko”. Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, TV-Sat i dobrym sygnałem Wi-Fi urządzone są skromnie, ale bardzo funkcjonalnie. Uzupełnieniem dobrych praktyk w obsłudze ruchu turystycznego jest miła i służąca wszelką pomocą recepcja oraz obsługa obiektu.
Podsumowując: "DOM TURYSTY" O WYSOKIM STANDARDZIE HOTELOWYM !!!
GRODZKI
Lokalizacja: Sandomierz
Typ obiektu: hotel**
Obszar turystyczny: Sandomierz
TABELA OCEN
Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak
Duże pokoje z funkcjonalnym i nowym umeblowaniem (biurko, krzesła, stolik, wygodne łóżka, w niektórych pokojach balkony) umożliwiającym pracę i wypoczynek to główne atuty Grodzkiego. Ponadto sterylna czystość oraz wyjątkowe ciśnienie wody pozwalające na „hydromasaż” po całym dniu pracy, a także wielkie telewizory dopełniają pozytywów obiektu. Jedynym minusem jest tu dość słaby sygnał Wi-Fi w pokojach na drugim piętrze.