Free Joomla Modules

KIEKRZ

Lokalizacja: Poznań (Kiekrz)
Typ obiektu: ośrodek wypoczynkowo - konferencyjny
Obszar turystyczny: Poznań

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (kort tenisowy, boisko do piłki plażowej)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Głównym atutem obiektu jest jego „bajkowe” położenie... wśród lasów, nad wodą, a jednocześnie w Poznaniu. Jeśli zarezerwujemy pokój z widokiem na Jezioro Kierskie, z balkonu możemy napawać się pełnią odpoczynku po całodziennym zwiedzaniu miasta. Standard wyposażenia spełni oczekiwania nawet bardzo wymagających gości – duże łóżka, stół, TV i dobry sygnał Wi-Fi. Tutejsze wyżywienie stanowi urozmaicone menu oraz duże porcje gwarantujące najedzenie do sytości. A mankamenty ? Niestety są. Dyrekcja obiektu zapomniała, że prócz pracowników recepcji, czy gastronomii jest jeszcze jedna grup osób, które mają kontakt z klientem, a jest nią „Ochrona” stanowiąca przeciwstawność serdecznej obsługi recepcji, czy restauracji. Panowie pełniąc swoją „wartę honorową” na ośrodku zapominają o uprzejmości, którą zastąpiła ORMO-wska podejrzliwość, wścibskość i arogancja. Proponujemy, aby przekierować tych Panów do pracy w zakładzie karnym, gdyż tam na pewno się spełnią, a ich miejsce zastąpić ludźmi nadającymi się do pracy... z ludźmi.

Podsumowując: POLECAMY DLA ODWIEDZAJĄCYCH POZNAŃ !!!

 

KASKADA

Lokalizacja: Poznań
Typ obiektu: hotel**
Obszar turystyczny: Poznań

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (plaża, rowery wodne, boiska do siatkówki, żaglówki, flybord, kajaki i in.)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak (pokoje od 2 do 8-osobowych z łóżkami piętrowymi)
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 3
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 2
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 2
Ilość podawanych potraw: 2
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 2
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

W przypadku tego obiektu hotelowego (**) należy wydać dwie opinie: 1. do obiektu, 2. do właściciela. Sam hotel reprezentuje się bardzo dobrze i ma ogromny potencjał. Pokoje są czyste, choć jak przystało na dwie gwiazdki nie oczekujmy luksusów - łóżko, stolik nocny vel taboret, stół, stelaż z wieszakami zastępujący szafę oraz łazienka z plastikową kotarą. Na zewnątrz obiektu zadbany i zagospodarowany teren rekreacyjny: boisko do piłki siatkowej, obszar trawiasty, krzesła, leżaki, stoliki, pomost, możliwość wynajęcia rowerów wodnych oraz zorganizowania pieczenia kiełbasek, parking na 3 autokary. Ogólnie hotel i teren wokół niego sprzyjają miłemu spędzaniu czasu nad jeziorem. Śniadania w formie bufetu smaczne (choć zamiast jajecznicy dostaliśmy "bełt jajeczny"), czego już nie da się powiedzieć o obiadach - kotlet usmażony w oleju po rybach, pieczeń wieprzowa niedogotowana - oraz II śniadaniu, które miała stanowić zwykła słodka bułka - otrzymaliśmy wprawdzie bułkę słodką, ale sprzed kilku dni, czyli stan świeżości był taki, że dzieci nakarmiły nią gołębie (podobno jeden tego nie przeżył). I pozostaje kwestia Pana właściciela, który ogólnie rzecz ujmując ma duży problem z ogarnięciem organizacji i sam stara się pełnić wiele funkcji - managera, kelnera, konserwatora, recepcjonisty, intendenta, stanicowego-serwisanta itd.

Ważne dla osób, które zdecydują się zorganizować w tym hotelu wyjazd dla grupy lub dłuższy wyjazd dla siebie, aby spisać umowę. Pomimo uzgodnień poczynionych drogą mailową (w tym przygotowanej przez właściciela oferty), na miejscu okazuje się, że Pan miał zupełnie coś innego na myśli. Do tego cena za usługę, którą podał według niego była netto - niestety w ofercie nie wskazał czy to kwota netto czy brutto, zatem zapłaciliśmy tyle ile było w ofercie. Ciekawe czy ceny podane na stronie internetowej są cenami netto czy brutto :-) Zaraz po przyjeździe okazało się, że dwa pokoje nie są jeszcze gotowe, gdyż... dopiero skręcano łóżka piętrowe. O łóżkach piętrowych dowiedzieliśmy się półtora tygodnia przed przyjazdem, pomimo, że oferta obejmowała pokoje 2 i 4-osobowe; no, ale co zrobić z grupą 50 osób 2 tygodnie przed przyjazdem, w środku sezonu wycieczkowego? - godzisz się na stan zastany. Długo by pisać, choć po wyrażeniu swojej ustnej opinii nt. organizacji Pana właściciela, stwierdził, że jak mi nie pasuje, to mogę go opisać.

Pytanie: czy w życiu chodzi o to, żeby kogoś opisywać, czy żeby wykonywać dobrze swoje zadania, tak aby klient do nas wracał i polecał innym?

Podsumowując: OMIJAMY SZEROKIM ŁUKIEM !!!

Partnerzy

Fundacja GOPR  MK    Trekmondo

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd