"KWATERY PRYWATNE JANINA"

Lokalizacja: Olszyna
Typ obiektu: noclegi
Obszar turystyczny: Pogórze Izerskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: basen letni
Możliwość zorganizowania ogniska: tylko grill
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 3
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego (kuchnia ogólnodostępna): 2
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 3
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
"Agresywny" monitoring: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: -

Opis obiektu możnaby zacząć od słów: „...w zabytkowym domu, w niewielkiej miejscowości, na Dolnym Śląsku...”. Pokoje dość duże z wygodnymi łóżkami, część z łazienkami, ale zagracone i sprawiające wrażenie jakby właśnie ktoś z gospodarzy lub ich rodziny po prostu w okresie pobytu gości opuścił na kilka dni swój pokój, w którym mieszka na co dzień zapominając zabrać swoich rzeczy osobistych. Zestawy pościelowe w szafkach, jakieś naczynia wątpliwej czystości na parapecie i inne rzeczy poupychane po kątach świadczą o stałym przebywaniu w pokojach osób zajmujących je poza weekendem jako kwatery pracownicze. Ogólnodostępna kuchnia brudna – czego się nie dotknąć grozi przyklejeniem do dotykanego przedmiotu, tłuste gąbki do mycia naczyń oraz sztućce i słabo wysprzątane pokoje. Słowem: standard robotniczy. Plusem jest niska cena, permanentnie ciepła woda, TV oraz dobry sygnał Wi-Fi, a także parking na posesji.
Właścicielka niestety ma fobię na punkcie permanentnego zamykania na klucz drzwi wejściowych, więc jeżeli wyjdziemy wieczorem na zewnątrz (ogród) należy zabrać telefon, bo za chwilę drzwi będą z pewnością zamknięte, a goście otrzymują klucze wyłącznie do pokoju.

PODSUMOWUJĄC: MAKSYMALNIE NA WEEKENDOWY POBYT !!!

APARTAMENTY SOWIOGÓRSKIE

Lokalizacja: Pieszyce
Typ obiektu: noclegi
Obszar turystyczny: Góry Sowie, Kompleks "Riese" (Olbrzym)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (sauna)
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie (tylko grill)
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: -
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 3
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
"Agresywny" monitoring: NIE
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Myślę, że ten obiekt najlepiej opisać odnosząc się do cytatów z opinii na Google lub Booking... zatem:

- „Gospodarze bardzo sympatyczni” – tak, zważywszy, że unikający gości i w sumie sympatycznie... nieobecni.
- „ Pokoje czyste” – tak, to fakt.
- „Dwa bardzo miłe pieski” – tak i usłane psimi kupami całe podwórko, więc w sumie po posesji trudno chodzić, aby nie wdepnąć w pozostawiony „depozyt”.
- „Hałas z korytarza” – jak najbardziej i to nie tylko z korytarza, ale z każdego kąta tego domu. Chodzenie po schodach budzi nie tylko domowników, ale także mieszkańców sąsiedniego powiatu. Chodzenie po korytarzu podobnie. Przebywanie w kuchni podobnie. Nawet pokojowe rozmowy „niesie” z jednego krańca domu na drugi.
- „Apartamenty” – nic z tych rzeczy – po prostu zwykłe, małe i w dodatku minimalistycznie urządzone pokoje – z pewnością żadne apartamenty, w dodatku część ze „skosami dachowymi”.
- „...z dużymi telewizorami” – i rebusem jak włączyć telewizor (1 pilot) i dekoder (2 pilot), aby nastąpiła współreakcja pozwalająca na oglądanie telewizji. Prawidłowe ustawienie zajmuje około pól godziny życia, a można przecież zastosować jeden pilot lub załączyć krótką instrukcję.
- „Brak naczyń w kuchni” – nieprawda, naczynia są tylko brudne w zmywarce, która uruchamiana jest najprawdopodobniej kilka razy na sezon turystyczny.
- „Standard adekwatny do ceny” – pokój 15m kw. za 250/doba zł to nie jest standard adekwatny do ceny !!!

Reasumując – pokoje na górze są ze skosami, bez widoku na góry (jak w reklamie obiektu), natomiast te na dole z wyjątkiem jednego, prawdziwego apartamentu to „małe klity”, nie warte tych pieniędzy i nieprzespanych nocy przez osobliwą akustykę tego budynku.

 

Podsumowując: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!

VILLA SOBÓTKA

Lokalizacja: Strzegomiany (Sobótka)
Typ obiektu: Pensjonat
Obszar turystyczny: Masyw Ślęży

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: wypożyczalnia rowerów, staw (łowisko)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5+
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Villa Sobótka to przede wszystkim doskonała baza dla odwiedzających Ślężański Park Krajobrazowy oraz wykwintna i obfita kuchnia domowa. Pokoje duże i funkcjonalnie umeblowane, wygodne łóżka, biała pościel i ręczniki, dostęp do Wi-Fi, a co najważniejsze czystość (i duży telewizor :)). W niektórych pokojach znajdują się dodatkowo wanny (nr 22) oraz „ściany okienne” zapewniające dobre doświetlenie pomieszczeń. Restauracja czynna jest do 22, a bar całą dobę, co stanowi rzadkość w pensjonatach. Do minusów można zaliczyć permanentną inwigilację kamer monitoringu, które znajdują się dosłownie na każdym kroku – wewnątrz i na zewnątrz.

Podsumowując: Dla odwiedzających „Śląski Olimp” tylko „Villa Sobótka” !

GIGANT 1882

Lokalizacja: Międzygórze
Typ obiektu: Dom wypoczynkowy
Obszar turystyczny: Masyw Śnieżnika, Kotlina Kłodzka

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Nie (tylko kilka miejsc parkingowych bezpłatnych)
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: -
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Jeden z kultowych horrorów mistrza grozy Stephena Kinga nosi tytuł „Czerwona Róża” - nawiedzony dom, kilometry korytarzy, zaułki, niewyobrażalna przestrzeń i ogrom budowli z lat 80-tych XIX w. Jeśli przenieść scenariusz w realia polskie to tylko do ośrodka „GIGANT 1882”. Zresztą podobnie można by tu z powodzeniem nakręcić „Lśnienie”, przy którym oczy zamykają nawet dorośli. A tu w „Gigancie”, w starej części na pierwszym piętrze są takie drzwi za którymi jest... ściana. Dlaczego ?!
Sam obiekt powstał w 1882 roku jako sanatorium niemieckie, potem po wojnie był domem wypoczynkowym FWP obsługującym jednorazowo ponad 300 osób, a dziś ?

Tak naprawdę to z „Czerwoną Różą” i „Lśnieniem” łączy go tylko czas powstania obiektu oraz kilometry korytarzy i zaułków. A jeśli dziś mieszkają tu duchy to tylko te

DOBRE i TURYSTYCZNE.

Czyściutkie pokoje, non stop gorąca woda i kaloryfery, niesamowity klimat drewnianego, zabytkowego „kolosa” w „stylu szwajcarskim”, przesympatyczni (choć trochę tajemniczy) właściciele i dwa ogromne rude koty... Do tego „biznesowy” sygnał Wi-Fi, duży telewizor, funkcjonalne umeblowanie, a w niektórych pokojach w pełni wyposażony aneks kuchenny z jadalnią (!) i ogromny taras. Oczywiście są też pokoje o niższym standardzie, ale to głównie w nowszej części tzn. tej z około 1900 roku. My polecamy apartament nr 104. Cisza i spokój Międzygórza, szum potoku i „coś niewyjaśnionego” powoduje, że tu odpoczniemy i zregenerujemy swe siły, no i oczywiście zwiedzimy Kotliną Kłodzką. Można nie wierzyć w „dobre duszki” i „pozytywne fluidy”, ale warto tu przyjechać, aby poznać to dziwne i trochę tajemnicze miejsce – "GIGANT 1882".

Dla odważnych: Jeśli uzyskacie zgodę właścicieli rekomendujemy wieczorny, samotny spacer po 3 piętrze w „nowej części” do końca korytarza...i z powrotem... Osobliwe doznania prawie gwarantowane. A może uda się zachęcić gospodarzy do opowiedzenia ciekawych historii związanych z Gigantem ?

Podsumowując: KOLEJNY OBIEKT, KTÓRY OTRZYMUJE OD NAS METRYKĘ "SZCZEGÓLNIE POLECAMY", CZYLI 5+ !!!

PENSJONAT PRZY MIŁEJ

Lokalizacja: Złotoryja
Typ obiektu: Pensjonat
Obszar turystyczny: Kraina Wygasłych Wulkanów, Pogórze Kaczawskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 2
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 3
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Położony w samym centrum miasta „Pensjonat przy Miłej” oferuje dość przestronne, czyste i funkcjonalnie umeblowane pokoje z dużymi tarasami oraz dobrym sygnałem Wi-Fi. Pozytywny wizerunek obiektu psuje restauracja serwująca wykwintne dania z... kuchenki mikrofalowej.

PODSUMOWUJĄC: POLECAMY NA WEEKENDOWY POBYT W „KRAINIE WYGASŁYCH WULKANÓW”.

POKOJE GOŚCINNE W "DOLINIE SZCZĘŚCIA"

Lokalizacja: Szklarska Poręba
Typ obiektu: noclegi
Obszar turystyczny: Karkonosze, Góry Izerskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (3 wyciągi narciarskie)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie (w obrębie tego samego budynku)
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: brak
Jakość podawanych potraw: brak
Ilość podawanych potraw: brak
Czas podawanych potraw: brak
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: brak
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

„Dolina Szczęścia” to miejsce, którego głównymi atutami są: trzy wyciągi narciarskie położone „u wejścia” do obiektu noclegowego oraz czystość. Pokoje wyposażone zostały w nowe meble, w tym: biurko, stół, dużą szafę, miejsce na bagaż oraz oczywiście pełen węzeł sanitarny i TV (duża liczba kanałów), a także internet bezprzewodowy. Do dyspozycji gości przygotowano również pomieszczenie na sprzęt narciarski i w pełni wyposażoną, ogólnodostępną kuchnię z jadalnią. W okresie zimowym, nawet podczas silnych mrozów pokoje są bardzo ciepłe (ogrzewanie podłogowe), a gorąca woda pod natryskiem nigdy się nie kończy. Jedynym mankamentem jest brak wyżywienia (dotyczy również śniadań). Mieszkańcy „Doliny Szczęścia” mają oczywiście rabaty na wyciągi, które „kręcą” od 9 do 21.

W drugim budynku można wynająć pokoje (bez łazienek) w niższym standardzie, za mniejszą cenę.

W trzecim budynku znajduje się apartament (dwupokojowe studio).

PODSUMOWUJĄC: SZCZEGÓLNIE POLECAMY DLA RODZIN Z DZIEĆMI, POCZĄTKUJĄCYCH NARCIARZY ZJAZDOWYCH I FANATYKÓW CZYSTOŚCI ORAZ PORZĄDKU !

AKACJA

Lokalizacja: Kudowa - Zdrój
Typ obiektu: pensjonat***
Obszar turystyczny: Góry Stołowe, Kotlina Kłodzka

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak - przed obiektem, (parking na terenie posesji płatny !)
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Jakość podawanych potraw: 1
Ilość podawanych potraw: 0
Czas podawanych potraw: 3
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 3 (właściciel permanentnie ukrywa się przed gośćmi w swoich luksusowych apartamentach)
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Tak (brak możliwości płatności na konto)
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

A miało być tak pięknie... jednak jak wszędzie diabeł tkwi w szczegółach i tych niestety szczegółów (czytaj: niedociągnięć) było zbyt wiele. Generalnie gdyby nie posiłki, to pobyt uznałabym za udany. Odnoszę wrażenie, że Właściciel ma bardzo luźne podejście do gości i nie zależy mu na ich powrocie - tzw. pensjonat jednorazowego klienta. Ceduje na personel swoje obowiązki, zamiast osobiście wszystkiego dopilnować. Polecam pensjonat, ale bez posiłków, bo tylko część mankamentów da się przełknąć (nie obejmuje wyżywienia).
Uwagi:
- parking dość pojemny i wygodny;
- wygląd zewnętrzny pensjonatu jak i wnętrze zadbane oraz estetyczne, choć labirynt korytarzy, pięter i półpięter (bez oznaczeń) nadaje się na imprezy na orientację;
- pokoje czyste, zadbane, z nowymi meblami, przestronne, ale w TV - 6 polskich kanałów (1TVP, 2TVP, TVN, InfoTVP, HistoriaTVP, SportTVP), pozostałe są czeskie i rosyjskie; wi-fi nie działa (właściciel zignorował zgłoszenie braku wi-fi). Niestety, w niektórych pokojach centralne ogrzewanie działało okazjonalnie, więc panował w nich chłód, a ponadto część z nich nie zostało odświeżonych po amatorach palenia papierosów w łazience.
- łazienka duża i czysta, choć ciepła woda tylko przez 5 minut, potem letnia 3 minuty, a następnie zimna; po odczekaniu godziny, można powtórzyć procedurę z wodą; kąpiel wraz z myciem długich włosów wymaga nie lada gimnastyki i sprężystości;
- śniadania - spory wybór zimnej płyty, ale dania gorące o godz. 09.00. już były ledwo ciepłe; warnik do wody, do którego była dolewana przegotowana woda z czajnika niestety nie spełniał swojego zadania, gdyż wodą z niego nie można było zaparzyć kawy mielonej przygotowanej dla gości;
- obiadokolacje - tragedia! - zupy pochlipajki (np. żur z połówką jajka podany bez pieczywa, szczawiowa z ryżem bez żadnych innych warzyw, w przeciągu 7 dni dwa razy ogórkowa), niedogotowane mięso w potrawach drugich dań - jedynie dobrze usmażony kotlet mielony i pierś z kurczaka; wielkość porcji doskonała na szkolną stołówkę - porcja ziemniaków rozmiaru 1 gałki lodów, porcja ryżu wielkości małej filiżanki kawy do tego 5-7 kawałków mięsa w formie gulaszu, ale mistrzostwo porcjowania zostało osiągnięte podczas tzw. uroczystego obiadu Bożonarodzeniowego: miska rosołu z makaronem, na drugie danie cienki plaster mięsa (może pieczeni, zgaduj-zgadula) polanego gęstym sosem, do tego plaster ananasa z puszki i ... 6 sztuk kopytek !!! Ciekawe jak wyglądał świąteczny obiad u Pana Właściciela? - bo może ja mam jakieś mylne pojęcie o świątecznych obiadach; należy także zwrócić uwagę na to, że obiadokolacja przy takich wielkościach porcji miała by sens, gdyby do tego była jeszcze zimna płyta lub gdyby opcja żywieniowa obejmowała FB (full board);
- kolacja wigilijna - pomieszczenie na wspólną Wigilię było zbyt małe - goście musieli się przeciskać do stołu i trącali się łokciami podczas posiłku; menu: barszcz z uszkami - każdy dostał swoją miseczkę i był zadowolony, ale potem było gorzej, bo ryby-karpia było po jednym kawałku (pół dzwonka), rozgotowane pierogi, sałatki jarzynowej nie starczyło dla wszystkich itd. Rozumiem, że podczas kolacji wigilijnej próbujemy wielu potraw, ale ich zbyt wielu nie było. Chyba, że zaliczymy do tego pieczywo i masło. Podobno ktoś jadł jeszcze kapustę z grochem, ale do mojej części stołu dotarła tylko informacja, sama potrawa już nie. Były jeszcze śledziki z cebulą, ryba w galarecie oraz makaron (łazanki) z makiem, no ale na to z kolei trzeba konesera. Na koniec zabrakło filiżanek do herbaty i goście biegali do aneksów kuchennych w poszukiwaniu jakichkolwiek naczyń (kuchnia była zamknięta, a personel gdzieś wyparował). Właściciel pewnie siedział przy suto zastawionym stole i delektował się arystokratyczną ucztą w prywatnych apartamentach za kryształowymi drzwiami...

PODSUMOWUJĄC: TYLKO NA KRÓTKI POBYT, BEZ WYŻYWIENIA !!!

CAMPANA

Lokalizacja: Trzebnica
Typ obiektu: dom gościnny
Obszar turystyczny: Trzebnica, Dolina Baryczy, "Kocie Góry"

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: -
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Campana, choć nie nosi miana hotelu z całą pewnością spełnia wymogi „uczciwego trzygwiazdkowca”. Duże pokoje z nowymi meblami (w tym stół lub biurko), duże telewizory i wręcz „biznesowy” sygnał Wi-Fi tworzą doskonałe warunki do pracy oraz odpoczynku. Głównym atutem Campany jest „sterylna” czystość pokoi jak i całego domu. Jedynym mankamentem jest tu brak możliwości wyżywienia (obiekt nie posiada restauracji).

PODSUMOWUJĄC: LUKSUS I CZYSTOŚĆ !!!

KARŁOWICZA 3

Lokalizacja: Jelenia Góra
Typ obiektu: noclegi
Obszar turystyczny: Karkonosze, Góry i Pogórze Kaczawskie, Rudawy Janowickie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Nie
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: -
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: -
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
"Agresywny" monitoring: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak.

Oferowany nocleg stanowi mieszkanie (tzw. kawalerkę) w bloku na jeleniogórskim osiedlu Zabobrze. Głównymi zaletami tego miejsca są: czystość i funkcjonalność. Pokój składa się z przestronnej sypialni, w pełni wyposażonej kuchni z barem oraz łazienki. Oczywiście goście mają tu do dyspozycji również TV i doskonały sygnał Wi-Fi. Oprócz łóżek w pokoju znajduje się sofa i stół, a także wysokie krzesła do siedzenia przy barze. Pokój ma doskonale rozwiązane różnorodne oświetlenie: od silnego rozświetlającego „noc”, aż do kameralnego – punktowego zarówno w sypialni jak i nad barem. Pomimo niewielkiej kubatury układ mebli i wyposażenia pozwala na dłuższy i komfortowy pobyt dla dwóch osób odwiedzających tę część Dolnego Śląska.

PODSUMOWUJĄC: POLECAMY NA DŁUŻSZY POBYT. MIEJSCE WYJĄTKOWE !!!

 

CIEPLICE

Lokalizacja: Jelenia Góra - Cieplice
Typ obiektu: Hotel ***
Obszar turystyczny: Karkonosze, Góry i Pogórze Kaczawskie, Rudawy Janowickie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (strefa MEDI & SPA)
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5+
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Hotel Cieplice znajduje się w samym centrum uzdrowiska, na granicy z Parkiem Zdrojowym i w pobliżu kompleksu basenów termalnych. Największym atutem tego miejsca jest wyjątkowo wykwintne i bardzo urozmaicone wyżywienie podawane w formie „szwedzkiego stołu” (zarówno śniadania jak i obiadokolacje). Przychodząc nawet w ostatniej minucie wydawania posiłków znajdziemy tu pełne menu, takie jak na początku. Ponadto obiady codziennie składają się przynajmniej z trzech zestawów. Pokoje hotelowe z łazienkami należy opisać jako funkcjonalne z nowym umeblowaniem, biurkiem, różnorodnym, punktowym oświetleniem oraz TV (w niektórych pokojach jest balkon). Mankamentem jest bardzo słaby sygnał Wi-Fi. W hotelu znajduje się również dostępny bezpłatnie dla gości leczniczy basen solankowy oraz jacuzzi, a także baza rehabilitacyjna i oferta SPA.

PODSUMOWUJĄC: WYJĄTKOWE MIEJSCE Z WYJĄTKOWYM WYŻYWIENIEM W SAMYM CENTRUM UZDROWISKA !!!

CICHA WODA

Lokalizacja: Lasocin
Typ obiektu: agroturystyka
Obszar turystyczny: Góry Sowie, Kompleks "Riese" (Olbrzym)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
"Agresywny" monitoring: NIE !!!
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak.

„Cicha Woda” to obiekt ze wszech miar wyjątkowy... Położony w podnóża Gór Sowich, blisko Przełęczy Walimskiej (węzeł szlaków turystycznych), w ciszy, spokoju, bajkowej dolinie. Stawy, alejki, mini zoo – wszystko to wkomponowane w klimatyczne oświetlenie dodaje specyficznego smaku „wiejskiej sielanki”. Dopełnieniem tego jest wspaniała kuchnia z pstrągiem własnego chowu... Pokoje duże, część z balkonami, TV i Wi-Fi, czyste i funkcjonalnie umeblowane, gorąca woda bez ograniczeń. Obsługa sympatyczna i brak długotrwałych procedur meldunkowych. „Fakturowcy” płacą przy wyjeździe za nocleg i konsumpcję dopisywaną podczas pobytu „na pokój”. Obiekt szanuje prywatność klienta, zatem nie ma tu „agresywnego monitoringu”. Jedynymi minusami są brak czajników i „kącika kawowego” w pokojach... oraz „ogrom” obiektu, który bardziej przypomina kompleks hotelowy niż tradycyjną agroturystykę.

Podsumowując: IDEALNE MIEJSCE DLA ODWIEDZAJĄCYCH GÓRY SOWIE !!!

 

MAGDA

Lokalizacja: Lasocin
Typ obiektu: pensjonat
Obszar turystyczny: Góry Sowie, Kompleks "Riese" (Olbrzym)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak (sala zabaw)
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (sala bilardowa)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 3
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Tak
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Sam obiekt noclegowy nie stanowi niczego specjalnego. Niewielkie pokoje posiadają podstawowe wyposażenie w „średnim standardzie pensjonatowym”. Niemniej jednak umeblowanie jest nowe i dość funkcjonalne. Atutem są balkony oraz bogaty pakiet telewizji cyfrowej. Mankamentem natomiast brak zasięgu wszelkiej sieci telefonii komórkowej i bardzo niestabilny, słaby sygnał Wi-Fi. Warto tu jednak przyjechać choćby dla samego położenia w „centrum” Gór Sowich oraz wspaniałej, bardzo urozmaiconej, domowej kuchni i ogromnych porcji – obiadowych, a także śniadaniowych w formie „szwedzkiego stołu”.

Podsumowując: CISZA, SPOKÓJ ORAZ DOSKONAŁA KUCHNIA !!!

EDEN

Lokalizacja: Sędziszowa
Typ obiektu: agroturystyka
Obszar turystyczny: Góry Kaczawskie, "pola agatowe"

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (wiata grillowa, miejsce na ognisko, łowisko na rzece Młynówce)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: brak
Jakość podawanych potraw: brak
Ilość podawanych potraw: brak
Czas podawanych potraw: brak
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: brak
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Eden położony jest u samych stóp słynnych Organów Wielisławskich, nad rzeczką Młynówką. Obiekt składa się z domu, w którym można wynająć pokoje lub ogromny apartament zajmujący dwie kondygnacje (na dole: salon z TV, jadalnia, kuchnia, łazienka, na górze: trzy sypialnie – każda 3 os.) oraz domków letniskowych. Na dużej posesji do dyspozycji gości przygotowano miejsce na ognisko, osobno miejsce na grill, plac zabaw dla dzieci i łowisko nad Młynówką (pstrągi). Do tego bardzo pomocna i życzliwa obsługa, co w połączeniu ze wysokim standardem daje gwarancję udanego wypoczynku. 

Podsumowując: BAJKOWE POŁOŻENIE + SYMPATYCZNA OBSŁUGA !!!

 

MŁYN WIELISŁAW

Lokalizacja: Sędziszowa
Typ obiektu: agroturystyka
Obszar turystyczny: Góry Kaczawskie, "pola agatowe"

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: "grillownia"
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Urządzona w wyremontowanym, zabytkowym młynie agroturystyka ma przede wszystkim wyjątkowy klimat, który trudno opisać – po prostu trzeba tu być. Tarasy i urokliwe zaułki ze stolikami, tutejsza restauracja z domową kuchnią, nowocześnie urządzone pokoje z TV, Wi-Fi i pełnym węzłem sanitarnym oraz niezwykle sympatyczni gospodarze stawiają obiekt w czołówce naszego rankingu. Dodatkowo dla odważnych i odpowiednio przygotowanych turystów istnieje możliwość wejścia do opuszczonych kopalni złota znajdujących się w pobliżu młyna.

Podsumowując: EUROPEJSKI STANDARD I WYJĄTKOWA OBSŁUGA !!!

POD WIEŻYCĄ

Lokalizacja: Sobótka
Typ obiektu: Dom Turysty PTTK
Obszar turystyczny: Ślężański Park Krajobrazowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (park linowy)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Położone u podnóża Wieżycy schronisko oferuje wyżywienie, pokoje, również dwuosobowe oraz doskonały punkt wypadowy w Masyw Ślęży. Pokoje wyposażone są dość skromnie, ale funkcjonalnie (łóżka, stolik, szafa) w tzw. standardzie turystycznym z łazienkami na zewnątrz. Na terenie obiektu znajdują się także wiaty oraz miejsce na ognisko.

PODSUMOWUJĄC: DOBRY STANDARD TURYSTYCZNY + PRZEMIŁA OBSŁUGA !!!

 

VILLA SOBÓTKA

Lokalizacja: Strzegomiany (Sobótka)
Typ obiektu: Pensjonat
Obszar turystyczny: Masyw Ślęży

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: wypożyczalnia rowerów, staw (łowisko)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5+
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Villa Sobótka to przede wszystkim doskonała baza dla odwiedzających Ślężański Park Krajobrazowy oraz wykwintna i obfita kuchnia domowa. Pokoje duże i funkcjonalnie umeblowane, wygodne łóżka, biała pościel i ręczniki, dostęp do Wi-Fi, a co najważniejsze czystość (i duży telewizor :)). W niektórych pokojach znajdują się dodatkowo wanny (nr 22) oraz „ściany okienne” zapewniające dobre doświetlenie pomieszczeń. Restauracja czynna jest do 22, a bar całą dobę, co stanowi rzadkość w pensjonatach. Do minusów można zaliczyć permanentną inwigilację kamer monitoringu, które znajdują się dosłownie na każdym kroku – wewnątrz i na zewnątrz.

Podsumowując: Dla odwiedzających „Śląski Olimp” tylko „Villa Sobótka” !

POD OPALEŃCEM

Lokalizacja: Świeradów Zdrój
Typ obiektu: pole namiotowe
Obszar turystyczny: Góry Izerskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Nie
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia i sprawność urządzeń: 4
Czystość: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Pole namiotowe "Pod Opaleńcem" to propozycja dla tych, którzy nad wygody luksusowych hoteli przedkładają ciszę, niezależność i aktywny wypoczynek. Turysta z własnym namiotem znajdzie tu miejsce na jego rozbicie, miejsce na ognisko (razem z zapasem drewna), całkiem nową łazienkę i zaplecze kuchenne. Niewątpliwym atutem miejsca jest bliskość szlaków turystycznych (np. na Stóg Izerski) oraz szlaków rowerowych (single track).
Pewnym mankamentem może być brak sklepów spożywczych w najbliższej okolicy. Ta mała niedogodność to jednak nic w zestawieniu z przemiłymi gospodarzami pola.

PODSUMOWUJĄC: POLECAM, KONIECZNIE Z WŁASNYM NAMIOTEM !!!

DOM TURYSTY

Lokalizacja: Zgorzelec
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Zgorzelec, Gorlitz, Drezno, Góry Żytawskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Nie
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: brak
Jakość podawanych potraw: brak
Ilość podawanych potraw: brak
Czas podawanych potraw: brak
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: brak
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Dom Turysty w Zgorzelcu to obiekt oferujący noclegi w standardzie turystycznym, a właściwie schroniskowym, choć nie ma tu niestety ogólnodostępnej kuchni, w której goście mogliby sobie przygotować własny posiłek. Polecana przez recepcję restauracja znajdująca się w najbliższym sąsiedztwie w porze śniadaniowej jest nieczynna. Do tego należy dodać płatny parking, zróżnicowany standard pokoi, brak Wi-Fi i TV (w pokojach), „korytarzowe” łazienki i ogólnie mroczną atmosferę zaniedbanej kamienicy z autentycznie odpadającym - ogromnymi płatami - tynkiem, co przywołuje na myśl typowe domy, w których umieszcza się akcję krwawych horrorów. Atutami są: bardzo bliskie położenie od mostu granicznego z Görlitz oraz nieliczne pokoje o podwyższonym standardzie z TV i węzłem sanitarnym, co może być paradoksalnie - w przypadku grup turystycznych - przyczyną konfliktów dotyczących zróżnicowanego standardu pokoi poszczególnych uczestników wycieczki.

PODSUMOWUJĄC: TYLKO DLA PRZYZWYCZAJONYCH DO WARUNKÓW "SCHRONISKOWYCH" !

NA POLANCE

Lokalizacja: Smardzów
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Oleśnica, Wrocław

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Największym mankamentem tego obiektu jest dojazd i... wyjazd. Po przebudowie węzła drogowego w rejonie Oleśnicy hotel został zepchnięty na pobocze lokalnej drogi, której dostępność sprawia problem nawet dobrym urządzeniom nawigacyjnym. Wyposażenie pokoi (Wi-Fi, TV-Sat) oraz standard świadczonych usług gastronomicznych spełnia w 100% normy dla „trzygwiazdkowca” – nic mniej, ale i nic więcej...

PODSUMOWUJĄC: DLA WYCIECZEK - RACZEJ JAKO NOCLEG TRANZYTOWY.

BARON

Lokalizacja: Lubin
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Legnicko - Głogowski Okręg Miedziowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak (grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Na pozór zwykły hotel położony przy trasie Szczecin – Wrocław. Nie wyróżniający się budynek, zwyczajnie umeblowane pokoje (z TV i Wi-Fi), zwyczajny standard „trzygwiazdkowca”, ale...
...tutejsza restauracja serwuje pełne menu do północy, śniadaniowy „szwedzki stół” ugina się od rozmaitych potraw, a obsługa tworzy domową, wręcz „agroturystyczną” atmosferę, co jest ewenementem w tak dużych hotelach jak Baron. Doba hotelowa trwa do 12.00 !!! I jeszcze kilka słów o zaufaniu do klienta. Otóż w restauracji jemy i pijemy za okazaniem klucza do pokoju, a następnie jest nam to doliczane do rachunku, który płacimy przy wymeldowaniu.

PODSUMOWUJĄC: ZWYKŁY - NIEZWYKŁY HOTEL !

OPUS 99

Lokalizacja: Góra
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Dolina Baryczy (Natura 2000), Łęgi Odrzańskie (Natura 2000)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Największym atutem obiektu jest jego lokalizacja – centrum miasta i XIX – wieczna, stylowa willa otoczona zabytkowym ogrodem. Funkcjonalnie wyposażone pokoje z pełnym węzłem sanitarnym i TV oraz restauracja oferująca dania tradycyjnej kuchni polskiej dopełniają potrzeb turysty (szczególnie kajakowego) odwiedzającego Dolinę Baryczy.

Podsumowując: POLECAMY !!!

 

ROSETTE

Lokalizacja: Góra
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Dolina Baryczy (Natura 2000), Łęgi Odrzańskie (Natura 2000)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie (grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5+
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Hotel położony jest na peryferiach Góry, w przemysłowej dzielnicy utworzonej przez zakład cukrowniczy. Sam obiekt, po remoncie oferuje dość małe, choć bardzo funkcjonalnie urządzone i czyste pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, TV – Sat oraz Wi-Fi. Miła i serdeczna obsługa w połączeniu z „ogromnymi” porcjami oferowanymi w tutejszej restauracji stawiają Rosette na wysokiej pozycji naszego rankingu. Szczególnie godnymi polecenia są tu własne wyroby wędliniarskie, których możemy skosztować zamawiając nocleg ze śniadaniem.

Podsumowując: POLECAMY NA NOCLEG "SŁUŻBOWY" !!!

 

PARKOWA BIS

Lokalizacja: Góra
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Dolina Baryczy (Natura 2000), Łęgi Odrzańskie (Natura 2000)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (ogród, wiaty, grill)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 2
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Pierwszego dnia, po przyjeździe miała być kolacja...,ale kucharz poszedł do domu. Tak rozpoczął się nasz pobyt w „Parkowej Bis”, stanowiącej patologiczny konglomerat domu weselnego, hotelu i wyszynku położonego wśród pięknego zabytkowego parku, w którym aż prosi się o ciszę i spokój. Faktycznie połączenie miejsca całonocnych imprez i noclegów jest rzeczą trudną, ale bezwzględnym obowiązkiem gospodarzy jest znalezienie kompromisu, aby jedni się wybawili, a drudzy wyspali, wszak obie grupy zamykają się w zbiorze pod nazwą – klient. Niestety, postalkoholowe wrzaski, pijackie śpiewy i walenie drzwiami do białego rana nie leżą w spektrum zainteresowań obsługi. Jednak przysłowiową „wisienką na torcie” jest brak jakiejkolwiek instancji odwoławczej, gdyż wodzirejami swawoli i dzikich pląsów są właśnie....GOSPODARZE !!!

Podsumowując: OMIJAMY, NIE WYPOCZNIEMY !!!

Ziemowit

Lokalizacja: Dzierżoniów
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Góry Sowie, Kompleks Riese (Olbrzym) - Walim, Rzeczka, Twierdza Srebrna Góra.

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 3
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Najtrudniej opisać obiekty, które zawodowi przewodnicy turystyczni określają jako „50/50” -  tzn. tyle w nich dobra, co i zła. Stare oraz zużyte wyposażenie w kiczowatych, quasi-barokowych pokojach wymalowanych na pstrokate kolory kontrastuje tu z dobrym (szybkim) łączem Wi-Fi i TV-Sat. Przesiąknięta do cna dymem papierosowym pościel stanowi przeciwstawność dla przemiłej obsługi i bardzo dobrej, wręcz domowej kuchni w hotelowej restauracji. Eklektyzm hotelowo – gastronomiczny w czystym wydaniu.

PODSUMOWUJĄC: KORZYSTAMY MAKSYMALNIE DO DWÓCH DÓB !!!

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd