AUGUST

Lokalizacja: Augustów
Typ obiektu: ośrodek wypoczynkowy
Obszar turystyczny: Puszcza Augustowska, Wigierski Park Narodowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (wiaty grillowe, zadaszenia ze stołami i ławkami)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5+
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Głównymi atutami OW „August” są: położenie – nas Kanałem Bystrym, z dostępem do wody, blisko centrum miasta oraz przesympatyczna, służąca wszelką pomocą obsługa. Miłośnicy grillowania i ognisk znajdą tu kilka wiat, zadaszeń i namiotów oraz oczywiście grille do dyspozycji gości. Sam obiekt prezentuje dwa rodzaje standardów „turystycznych”. W głównym budynku – dość surowe pokoje z łazienkami (standard hostelowy), w nowej części – pokoje z łazienkami, TV, aneksem kuchennym oraz tarasem. Ponadto istnieje możliwość wynajęcia wolnostojącego domku z „pokojem kominkowym”. Ogólnie ośrodek można zakwalifikować jako oferujący noclegi w „wysokiej klasie turystycznej”, ale bez hotelowej ekstrawagancji i luksusów.

PODSUMOWUJĄC: SZCZEGÓLNIE POLECAMY DLA STUDENTÓW I MIŁOŚNIKÓW GRILLOWANIA !!!

 

POLONIA

Lokalizacja: Augustów
Typ obiektu: hotel
Obszar turystyczny: Puszcza Augustowska, Wigierski Park Narodowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 2
Czystość pokoi: 2
Czystość urządzeń sanitarnych: 2
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 3
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 3
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Brudne ściany, materace, klaustrofobiczne cele zwane tu pokojami, zabytkowe telewizory ozdobione futurystyczną plątaniną kabli, a także porwana pościel i poplamione poduszki oraz kołdry... Tak w skrócie można zareklamować ten „przybytek”. Ponadto kabina natryskowa z grzybem, przygnębiający półmrok potęgowany rurami wychodzącymi lub wchodzącymi do ścian w dziwnych miejscach. Jedzenie, co prawda smaczne, ale porcje biedniackie i bez wykwintnego menu. Przemiła i pomocna obsługa w recepcji to główny atut hotelu.
Obiekt ten jest zatem książkowym przykładem jak „robić kasę” bez szacunku dla klienta.
Jedyną jaśniejącą „perłą w koronie” jest przechadzający się po lobby właściciel (kierownik ?), który dumny jak królewski paw, z podniesionym wysoko czołem rozświetla swym blaskiem wczechotaczającą marność, w której otchłani pogrąża się to miejsce.
Nasuwa się tylko jedno pytanie: Z czego właściwie jest Pan taki dumny ?

PODSUMOWUJĄC: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd