Free Joomla Modules

GOŚCINIEC SIEMIANOWICKI

Lokalizacja: Siemianowice Śląskie
Typ obiektu: usługi noclegowe
Obszar turystyczny: Chorzów, Park Śląski, Katowice, Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Nie
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 3
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: TAK !!!
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

„Nasze początki sięgają lat 80 – tych ubiegłego stulecia, kiedy to przy Wojskowych Zakładach Mechanicznych wybudowano obiekt z pokojami gościnnymi dla odwiedzających zakład żołnierzy i wyższych dowódców wojskowych. Z czasem pokoje gościnne zaczęto udostępniać osobom cywilnym.”

Taki wstęp czytamy na stronie internetowej obiektu. A co w środku ? Małe pokoje typu „studio” ze wspólną łazienką oraz toaletą, zanikający i niestabilny sygnał Wi-Fi, a do tego hotelowa restauracja, której nie „opłaca się” przygotować śniadań dla małej grupy osób !!!

Na całe szczęście vis a vis jest inny hotel, wydający posiłki w formie „szwedzkiego stołu” od godziny 6.00.

Wróćmy jednak do wstępu... Ciągnąca się w nieskończoność, szczegółowa procedura meldunkowa nie obejmuje tylko „rewizji osobistej” i przypomina jako żywo nocującemu tu turyście o wojskowej przynależności obiektu. Przy tej mentalności obsługi recepcyjnej - pełniącej tu służbę wartowniczą - proponujemy gospodarzom Gościńca wprowadzenie „za dodatkową opłatą” kilku specjalnych atrakcji dla gości, jak na przykład: „docieranie klienta” lub „sponiewieranie falą”.

Swoją drogą przy tak dobrej lokalizacji i warunkach lokalowych wystarczyłoby oddzielić produkcję „Rosomaka” od usług noclegowych, aby otrzymać efekt prawdziwego hotelu.

PODSUMOWUJĄC: NA KRÓTKI POBYT "SŁUŻBOWY".

Partnerzy

Fundacja GOPR  MK    Trekmondo

Our website is protected by DMC Firewall!