GALICJA

Lokalizacja: Wieliczka
Typ obiektu: Hotel***
Obszar turystyczny: Wieliczka (Kopalnia Soli)

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Nie
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (sauna, bilard)
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Usytuowany tuż przy zabytkowej kopalni soli wpisanej na Listę UNESCO Hotel „Galicja” to przede wszystkim miejsce z profesjonalną i służącą wszelką pomocą obsługą oraz wykwintnym jedzeniem. Pokoje stylizowane na „galicyjskie czasy” wyposażono w dość funkcjonalne umeblowanie, TV, lodówkę z mini-barem oraz dostęp do Wi-Fi. Hotel posiada  tzw. „menu nocne”, czyli możliwość zamówienia (przygotowanego w tutejszej restauracji) posiłku do pokoju w godzinach nocnych. Do minusów można zaliczyć płatny parking dla gości oraz okresowe braki ciepłej wody i ogrzewania.

PODSUMOWUJĄC: WSPANIAŁA OBSŁUGA, WYSOKI STANDARD, WYBORNA KUCHNIA I 200 M DO KOPALNI SOLI.

MAJA

Lokalizacja: Nowy Sącz
Typ obiektu: noclegi (pensjonat)
Obszar turystyczny: Beskid Sądecki, Beskid Wyspowy, Pogórze Rożnowskie.

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak (również wiata grillowa)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5 (pokoje po remoncie)
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

„Pensjonat Maja” w Nowym Sączu to obiekt prezentujący „wysoki i średni standard turystyczny”. Wysoki - w pokojach po remoncie i średni - w pozostałych. Głównymi atutami są tu: przystępna, „schroniskowa” cena oraz czystość i przesympatyczna obsługa. Na dużym terenie należącym do pensjonatu znajdują się: plac zabaw, miejsce do grillowania, restauracja i... plaża z leżakami. Wyremontowane pokoje (z balkonami) wyposażono w nowe meble, w tym stół, funkcjonalną szafę i wygodne łóżka, TV, a także dużą kabinę natryskową. Jedynym mankamentem jest dość niewielki metraż pokoi dwuosobowych.

PODSUMOWUJĄC: DOBRY NOCLEG, W DOBREJ CENIE !

U GUTA

Lokalizacja: Rdzawka
Typ obiektu: hotel
Obszar turystyczny: Gorce, Podhale, Rabka Zdrój.

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Hotel „U Guta” położony jest w jednym z najwyższych punktów na „Zakopiance”. Z furtki posesji wychodzi się na niebieski szlak turystyczny biegnący do Schroniska na Starych Wierchach, a dalej na najwyższy gorczański szczyt – Turbacz (1310 m n.p.m.) Głównymi atutami tego miejsca są: położenie – z dala od zgiełku okolicznych kurortów podhalańskich, wspaniała, domowa kuchnia oraz niezapomniane widoki na Tatry z pokojowych okien. Pokoje wyposażone są w pełen węzeł sanitarny, TV i choć meble lata świetności mają już za sobą dobrane zostały w sposób funkcjonalny (szafy, stół, krzesła, duże łóżka). Zatem obiekt można ocenić jako prezentujący „wysoki standard noclegu turystycznego”. Jedynym mankamentem w okresie zimowym jest wszechpanujący chłód na korytarzach, holach i restauracji (ale tu zwyczajowo pali się kominek, przy którym stoją stoły).

PODSUMOWUJĄC: POLECAMY DLA TURYSTÓW ODWIEDZAJĄCYCH GORCE !

4 PORY ROKU

Lokalizacja: Krynica - Zdrój
Typ obiektu: HOTEL****
Obszar turystyczny: Beskid Sądecki

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: centrum SPA, sauna fińska i jacuzzi, masaże i in.
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie (wiata grillowa)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5+
Czystość pokoi: 5+
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5+
Jakość podawanych potraw: 5+
Ilość podawanych potraw: 5++ (po raz pierwszy w naszym rankingu)
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Bardzo trudno jest osobie pracującej 21 lat w zawodowym przewodnictwie turystycznym opisywać ideał..., a „4 Porom Roku” można by poświęcić całe wypracowanie, ale spróbuję w skrócie...

Pokoje: ogromne, z nowymi meblami, super wygodnymi łóżkami, biurkiem, stolikiem, krzesłami, barkiem kawowym, leżakami, sofą, a ponadto przepięknymi widokami na Beskid Sądecki.
Nie stanowi szczególnego wyjątku, że w niektórych hotelach wszystko jest w bieli np. ręczniki i pościel, gdyż to świadczy o wyjątkowej dbałości o czystość. Niemniej jednak białe i czyste wykładziny podłogowe widzieliśmy po raz pierwszy w życiu.
W ogóle cały obiekt jest sterylnie czysty, jak sala operacyjna !

Położenie: z dala od głównych ulic i innych zabudowań, na polanie w górach, wśród lasów, w tonalnej i totalnej ciszy... Po prostu bajkowa lokalizacja !

Wyżywienie: po raz pierwszy w naszym rankingu nadaliśmy ocenę 5++... Śniadania przebogate, ale obiady... no właśnie obiady: przystawka, zupa, DWA DRUGIE DANIA, deser + zimna płyta. Niby nic w przypadku „szwedzkiego stołu”, ale tu mamy obiady SERWOWANE !!! Najbardziej wytrwali byli w stanie dotrwać do pierwszej części drugiego dania. Z porcji dla dwóch osób bez problemu najedzą się do syta cztery osoby ! Smak wykwintny, regionalny i domowy z artystycznym przybraniem. Po prostu prawdziwe dzieło sztuki i smaku !

A minusy ? Muszą być, choć tak naprawdę jest tylko jeden. Właściciel obiektu jest najprawdopodobniej fanem „Big Brothera”, więc liczba kamer przekracza tu stan charakterystyczny dla super tajnej bazy wojskowej, ale widać tak musi być, że „Wielki Brat” patrzy...

Podsumowując: KOLEJNY OBIEKT, KTÓRY OTRZYMUJE OD NAS METRYKĘ "SZCZEGÓLNIE POLECAMY", CZYLI 5+ !!!

LAZARÓWKA

Lokalizacja: Klimkówka
Typ obiektu: Pokoje gościnne
Obszar turystyczny: Beskid Niski, Magurski Park Narodowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak (także grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Główne atuty Lazarówki to: położenie nad brzegiem Jeziora Klimkówka, wspaniałe widoki z okien na zalew i Pieniny Gorlickie, cisza, spokój oraz przemili, uczynni gospodarze. Do tego należy dodać bardzo dobre i „konkretne” porcje żywieniowe. Uzupełnienie stanowią: stabilna sieć Wi-Fi, a także niezliczona ilość kotów – małych i dużych, w różnych kolorach i o odmiennych temperamentach.

PODSUMOWUJĄC: SUPER MIEJSCE NA WYPOCZYNEK !!!

JANTAR - GOŚCINIEC RYTERSKI

Lokalizacja: Rytro
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Beskid Sądecki

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (wyciąg narciarski, SPA - pełny pakiet, rehabilitacja - pełny pakiet)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Położony w dolinie potoku Roztoka Wielka, z dala od miejskiego zgiełku Hotel Jantar gwarantuje ciszę i spokój płynące wprost z Beskidu Sądeckiego. Obiekt stanowi doskonałą bazę dla turystów wybierających się na szlaki piesze Pasma Radziejowej, a także dla narciarzy, którzy mają na miejscu do dyspozycji wyciąg krzesełkowy i orczykowy. Do tego pyszne jedzenie, miła obsługa oraz oferta SPA uzupełniają idyllę miejsca. Głównymi mankamentami są bardzo małe i dość skromnie wyposażone pokoje z nieco wysłużonymi już meblami, a także brak TV-Sat oraz dobrego sygnału Wi-Fi.

Podsumowując: ŚREDNI STANDARD W SUPER LOKALIZACJI !!!

RELAX

Lokalizacja: Kęty
Typ obiektu: hotel ***
Obszar turystyczny: Beskid Niski, Dolina Soły, Oświęcim

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Hotel z przemiłą obsługą i bardzo smacznym oraz urozmaiconym menu, zarówno śniadaniowym jak i obiadowym. Niestety malutkie, klaustrofobiczne pokoje z "przesmykiem" pomiędzy wąskimi łóżkami psują całkowicie pozytywne wrażenia z restauracji i recepcji.

PODSUMOWUJĄC: TYLKO NA KRÓTKI POBYT !!!

SOKOLICA

Lokalizacja: Szczawnica
Typ obiektu: Dom wypoczynkowy
Obszar turystyczny: Pieniny

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Nie
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (sauna)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 2
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Dwa główne atuty D.W. Sokolica to: położenie w centrum uzdrowiska oraz estetycznie i funkcjonalnie urządzone pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, TV, Wi-Fi i czajnikiem. Do poważnych mankamentów należy zaliczyć: brak stałej recepcji i „biedniackie”, choć smaczne porcje żywieniowe. Można tu ponadto spotkać stary zwyczaj będący reliktem PRL-u czyli sprawdzanie przez obsługę pokoi przed wyjazdem gości – rzecz niedopuszczalną w dbających o swój wizerunek obiektach noclegowych.

PODSUMOWUJĄC: DOBRA LOKALIZACJA - ŚWIETNY NOCLEG - SŁABE WYŻYWIENIE !!!

 

POLARIS

Lokalizacja: Szczawnica
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Pieniny

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Nie
Obiekt strzeżony: Nie
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Kolejny obiekt w naszym rankingu, którego obiektywna ocena będzie bardzo trudna. Wypadałoby napisać „jak na Szczawnicę – bardzo dobrze !!!”. Miła, sympatyczna i służąca pomocą obsługa, dobre jedzenie i świetne Wi-Fi. Jednakże po dłuższym pobycie czujemy, że coś tutaj „nie gra”... Smród z kratki odpływowej, zbyt wąskie zasłonki w oknach, przeciekająca kabina natryskowa, monotonne zestawy śniadaniowe i brak własnej oferty dodatkowej. Wszystkie niedociągnięcia możnaby właściwie wyjaśnić tzw. Syndromem Zakopanego – „Po co się starać na 100% skoro jesteśmy w Szczawnicy, zatem i tak będziemy mieli pełne obłożenie - jak nie teraz to za tydzień lub za dwa...”. Niemniej jednak jak na miejscowość rządzącą się tym samym prawem do olewania wszystkiego i wszystkich, co Zakopane, Łeba, czy Krynica – Zdrój, w Polarisie trzymany jest standard, który powinien zadowolić przynajmniej średnio-wymagającego turystę. Z drugiej jednak strony w miejscowościach, w których branża turystyczna dopiero co się rozwija i nie może bazować na „prestiżu miejsca” ułomności Polarisa byłyby niedopuszczalne, ale jak już pisaliśmy tu jest SZCZAWNICA – KRÓLOWA POLSKICH UZDROWISK i tu wszystko może się zdarzyć...

PODSUMOWUJĄC: JEDEN Z NIELICZNYCH OBIEKTÓW W MIEŚCIE, W KTÓRYM STANDARDY NIE BAZUJĄ NA SŁOWIE "SZCZAWNICA" TYLKO NA JAKOŚCI !!!

ANNA

Lokalizacja: Stróżówka
Typ obiektu: Pokoje gościnne
Obszar turystyczny: Beskid Niski, Magurski Park Narodowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (sauna, rowery)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Pokoje gościnne „Anna” są kolejnym odwiedzonym przez nas miejscem, gdzie potwierdza się teza, iż najlepszy standard usług noclegowych w Polsce znajdziemy najpewniej poza głównymi ośrodkami turystycznymi w kraju. Wynika z to z prostej zależności. W kurortach turystycznych, których atutem jest nazwa miejscowości goście przyjadą niezależnie od standardu, a w tzw. sezonie miejsca będziemy musieli rezerwować kwartał wcześniej. W miejscowościach mniej lub wcale nie znanych atutem może być już tylko standard i cena. Zwyczajnie trzeba się bardziej starać o turystów niż w Zakopanem, Łebie, czy Krynicy (nieważne której). U „Anny” mamy do dyspozycji duże i funkcjonalnie urządzone pokoje z nowymi meblami, TV, Wi-Fi i pełnym węzłem sanitarnym oraz ogólnodostępnym aneksem kuchennym. W połączeniu z sympatycznymi gospodarzami, ciszą i spokojem pogórzańskiej wsi, a także bliskością Magurskiego Parku Narodowego... Zresztą przyjedźcie sami – na pewno nie będziecie zawiedzeni.

PODSUMOWUJĄC: CISZA, SPOKÓJ I EUROPEJSKI STANDARD !!!

VILLA MEDICA

Lokalizacja: Rabka - Zdrój
Typ obiektu: ośrodek wypoczynkowy
Obszar turystyczny: Gorce, Beskid Wyspowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak + pokój zabaw dla dzieci.
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (kryty basen, tenis stołowy)
Możliwość zorganizowania ogniska: miejsce do grillowania
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 2
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 3
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

„Nic nadzwyczajnego” - oddaje w pełni klimat i standard Villa Medica. Niby ładne, czyste i funkcjonalne pokoje z balkonami oraz świetnym bezprzewodowym internetem; doskonała lokalizacja obiektu, kryty basen, strzeżony parking; dobra domowa kuchnia, ale... porcje „biedniackie”, śniadania bez ciepłych dań i ścisłe godziny posiłków oraz brak stałej recepcji.
Do ciekawych i godnych pochwały świadczeń oferowanych przez ośrodek (jako, że Rabka to uzdrowisko) należy zaliczyć dostępność: lekarzy trzech specjalności (pediatry, laryngologa i dermatologa), masażysty a także szeregu zabiegów (dermatologia chirurgiczna, inhalatorium, fizykoterapia, masaż – drenaż, światłolecznictwo).

PODSUMOWUJĄC: 5 +, ALE TYLKO ZA OFERTĘ UZDROWISKOWO - SANATORYJNĄ !!!

 

ANNA

Lokalizacja: Rabka - Zdrój
Typ obiektu: dom wczasowy
Obszar turystyczny: Gorce, Beskid Wyspowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Nie
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (siłownia, bilard, sauna)
Możliwość zorganizowania ogniska: miejsce do grillowania
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Anna to utrzymany w wysokim standardzie turystycznym "pensjonat" oferujący (w centrum Rabki - Zdroju) w przystępnej cenie bardzo duże pokoje z balkonami, Wi - Fi, TV-Sat oraz całodziennym wyżywieniem.

PODSUMOWUJĄC: GODNY POLECENIA !!!

 

KATARZYNKA

Lokalizacja: Rabka - Zdrój
Typ obiektu: noclegi
Obszar turystyczny: Gorce, Beskid Wyspowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak (bardzo mały)
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (wiata grillowa)
Możliwość zorganizowania ogniska: miejsce do grillowania
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak (niektóre pokoje bez łazienek)
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 2
Ilość podawanych potraw: 2
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: -

„Katarzynka” to drewniana willa zbudowana w stylu uzdrowiskowym na początku XX wieku, w samym centrum Rabki – Zdroju. Pokoje z TV – Sat i Wi-Fi, wygodne, duże łóżka, szafy, szafki oraz półeczki. Niby wszystko funkcjonalne i dopasowane do potrzeb turystów, ale... w niektórych pokojach brak łazienek, a także dobrego ogrzewania. Jeśli postawimy auto na mini-parkingu musimy liczyć się z tym, że rano sąsiad obudzi nas prośbą o „odblokowanie” wyjazdu dla jego samochodu. Wyżywienie „głodowe” i monotonne.

PODSUMOWUJĄC: RACZEJ NA KRÓTKI POBYT !!! 

 

ŚWIATOWID

Lokalizacja: Rabka - Zdrój
Typ obiektu: dom wczasowy
Obszar turystyczny: Gorce, Beskid Wyspowy

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (sauna, boisko do babingtona, sala zabaw dla dzieci, basen letni, basen solankowy, kije do nordic walking)
Możliwość zorganizowania ogniska: miejsce do grillowania
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4 (brak stałej recepcji)
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Światowid jest jednym z najlepszych obiektów, w których gościliśmy w Rabce. Wysoki standard noclegów gwarantują przestronne pokoje, z dość funkcjonalnym umeblowaniem, TV i wręcz „biznesowym” sygnałem Wi-Fi. Choć różnie bywało w rabczańskich obiektach noclegowych tu „gorąca woda” leci non-stop. Wyżywienie typowo domowe, smaczne, złożone z typowego menu kuchni polskiej. Jednak głównym atutem tego miejsca jest służąca wszelką pomocą obsługa oraz właściciel – profesjonalny, elastyczny, potrafiący sprostać i dostosować się do indywidualnych potrzeb i życzeń klienta – słowem: spełniający standardy potrzeb turystycznych... turystyki XXI wieku.  

PODSUMOWUJĄC: BARDZO DOBRY STANDARD W DOBREJ CENIE !!!

GEOVITA

Lokalizacja: Złockie k. Muszyny
Typ obiektu: ośrodek wypoczynkowy
Obszar turystyczny: Beskid Sądecki

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (kryty basen z whirpoolem, sauna, korty tenisowe, boisko do siatkówki i koszykówki, bilard, tenis stołowy, basen letni /brodzik/)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak + chata grillowa
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 2
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 3
Ilość podawanych potraw: 2
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 4
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Tak
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Ośrodek Geovita w Złockiem k. Muszyny to jeden z najtrudniejszych pod względem obiektywnej oceny obiektów turystycznych w naszym rankingu. W przebogatej ofercie czytamy: „Nasi Goście mają możliwość korzystania z kortu tenisowego, boiska do siatkówki i koszykówki, sauny, sali bilardowej, sali do tenisa stołowego oraz usług bazy odnowy biologicznej (hydroterapia, fizykoterapia, aerozoterapia, termoterapia, kinezyterapia, masaże lecznicze, zabiegi TOŁPA). Chętnie zajmiemy się również organizacją eventów na terenie naszego ośrodka i poza nim: sporty ekstremalne, zabawy strzeleckie, team building, gry i zabawy integracyjne, wieczory tematyczne kulig z pochodniami i pieczeniem kiełbasek, grill w chacie grillowej.”

I gdyby spojrzeć z powyższej perspektywy można tylko powiedzieć – Cóż więcej chcieć ? Faktycznie jest tu wszystko, co powinno się znaleźć w luksusowym obiekcie typu SPA. Jednak po „drugiej stronie lustra” mamy: klaustrofobiczne cele przez przypadek tylko zwane pokojami z wyświechtanymi wykładzinami, brudnymi ścianami oraz łazienki, w których z wielkim trudem przy zamkniętych drzwiach zmieści się dorosły człowiek. Do tego dochodzą biedniackie i MONOTONNE porcje żywieniowe, „śniadaniowo – kolacyjny” szwedzki stół, do którego należy się dopchać w pierwszych minutach posiłków, celem „złapania” jadła (później wybór staje się bardzo ograniczony)* oraz... recepcja witająca zmęczonego długą podróżą klienta kontrolą dowodową, weryfikacją danych, PESEL-ów itd.
Zatem mimo bardzo bogatej oferty odnowy biologicznej i dobrego zaplecza towarzyszącego oraz relatywnie wysokich cen pobytu tutejsza atmosfera przypomina PRL-owskie zakłady lecznictwa uzdrowiskowego... Brakuje jeszcze tylko wieczornego obchodu pielęgniarki i przymusowej lewatywy dla roszczeniowych pacjentów/gości/klientów.

*Jeśli poprosimy obsługę kelnerską o uzupełnienia produktów na „szwedzkim stole” możemy zaobserwować wyćwiczone do perfekcji - „niedosłyszenie” lub „wzruszanie ramionami”.

PODSUMOWUJĄC: OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!

MAŁGOSIA

Lokalizacja: Łazy
Typ obiektu: schronisko
Obszar turystyczny: Ojcowski Park Narodowy, Podkrakowskie Dolinki Jurajskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Uwagi: Obiekt schroniskiem jest właściwie tylko z nazwy, ponieważ standard jest tu o wiele wyższy niż w typowym schronisku młodzieżowym. Stołówka i kuchnia są do dyspozycji gości indywidualnych, ale można tu także zamówić pełne wyżywienie. Duży teren za schroniskiem wyposażony jest w deszczochron, miejsce na ognisko i niewielki plac zabaw. Właścicielka zawsze służy pomocą. Do mankamentów zaliczamy brak węzła sanitarnego w pokojach (z wyjątkiem pokojów dla kadry.)

Podsumowując: POLECAMY !!!

SKORPION

Lokalizacja: Grodkowice
Typ obiektu: Hotel **
Obszar turystyczny: Puszcza Niepołomicka

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 3
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Zlokalizowany blisko południowego skraju Puszczy Niepołomickiej hotel Skorpion oferuje duże i funkcjonalnie umeblowane pokoje z TV – Sat, Wi-Fi oraz wspaniałym wyżywieniem z „mega” porcjami. Na tym kończą się atuty obiektu, gdyż na jadło trzeba czekać bardzo długo. Jest to szczególnie uciążliwe podczas podróży służbowych, gdyż umówione np. na 8.00 śniadanie obsługa zaczyna przygotowywać o... 8.00. Ponadto kąpiel tylko w „letniej wodzie”.

Podsumowując: NA KRÓTKI POBYT !!!

JUNIOR KRAKUS

Lokalizacja: Kraków
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Kraków

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Nie
Obiekt ogrodzony i strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 3
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 2
Czystość pokoi: 1
Czystość urządzeń sanitarnych: 3
Czystość obiektu gastronomicznego: 3
Jakość podawanych potraw: 3
Ilość podawanych potraw: 3
Czas podawanych potraw: 2
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 0
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 0
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Nie
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Tak
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Uwagi: hotel, w którym cała obsługa działa jak zaprogramowana maszyna wykonująca wyłącznie to co ma zapisane na kartce papieru; absolutny brak własnej inicjatywy; całkowity brak elastyczności w dostosowaniu się do potrzeb grupy; nie spotykany nigdzie w Polsce najwyższy „stopień twardości betonu”, arogancja wobec pilotów i kierowców, absolutna abnegacja potrzeb i kierunków rozwoju turystyki XXI w.

Jako, że w pokojach nie ma, ani radia, ani TV przypominają one nieco klaustrofobiczne eremy pustelników.

Obok jest jeszcze obiekt noclegowy o nazwie "Kamrat", który po wstawieniu krat w okna mógłby pełnić rolę ciężkiego więzienia dla szczególnie groźnych przestępców.

Ciekawostka: Nikt z obsługi nie wie, dlaczego parking dla gości hotelowych jest płatny.

Ciekawostka II: Obsługa kuchni podczas obiadokolacji nie przyjmuje zamówień na kawę lub herbatę przy stolikach tłumacząc tan fakt samoobsługą. "Konia z rzędem" temu, kto znajdzie w tym czasie na sali ogólnodostępny czajnik lub wrzątek. Oczywiście w pokojach nie ma czajników, bo po co !!!

JEST TO NAJPOPULARNIEJSZY HOTEL DLA GRUP W KRAKOWIE, CO WYNIKA TYLKO I WYŁĄCZNIE Z NISKIEJ CENY SWIADCZEŃ. WYTWORZONA W TEN SPOSÓB NISZA POWODUJE, ŻE NIEZALEZNIE OD JAKOŚCI OBIEKT BĘDZIE CIESZYŁ SIĘ POWODZENIEM WŚRÓD ORGANIZATORÓW TURYSTYKI.

Podsumowując: TUTAJ NIE JEŹDZIMY !!!

 

ROYAL - GRUPA WAM

Lokalizacja: Kraków
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Kraków

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak


Uwagi: HOTEL, W KTÓRYM NA KAŻDYM KROKU UCZESTNIK NAWET 50 - OSOBOWEJ WYCIECZKI CZUJE SIĘ "DOPIESZCZONY" JAK KLIENT INDYWIDUALNY; OBSŁUGA POMAGAJĄCA NA KAŻDYM KROKU, O NIESPOTYKANEJ ŻYCZLIWOŚCI I UPRZEJMOŚCI; SAM OBIEKT JEST POŁĄCZENIEM ATMOSFERY XIX WIECZNEGO EKSKLUZYWNEGO HOTELU Z REALIZACJĄ POTRZEB WSPÓŁCZESNEGO, EUROPEJSKIEGO TURYSTY; 1 PORCJA OBIADOWA W RESTAURACJI WYŻYWI 4 DOROSŁE OSOBY.

Podsumowując: SZCZEGÓLNIE POLECAMY - HOTEL NA MEDAL !!!

 

FELIX

Lokalizacja: Kraków
Typ obiektu: Hotel**
Obszar turystyczny: Kraków

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt ogrodzony i strzeżony: Nie
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 3
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 2
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Nie
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Tak
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Zastanawiająca w obiekcie jest pewna zależność: Czy Felix czerpał wzorce z Krakusa Juniora, czy odwrotnie ? Kolejny moloch w budynku przypominającym hotele pracownicze z czasów Tow. Wiesława Gomułki, którego odrapany i połamany „witacz” wprowadza gościa w dyskretny nastrój Nowej Huty im. W.I. Lenina. Mocno sfatygowane meble i urządzenia sanitarne, smutna recepcjonistka niczym księżna z Alicji w Krainie Czarów, parking (strzeżony) z błotem po kostki i mułem minionej epoki w osobie miejscowych żuli pijących w jego zakamarkach (obok naszych aut), a rano... spacer kondycyjny do sąsiedniego hotelu na śniadanie. Czas się tu zatrzymał całkowicie w latach 70-tych minionego stulecia z wyjątkiem kapitalistycznych cen. Brakuje jeszcze tylko hasła: „Przez socjalizm i pracę do potężnej Polski Ludowej”.

PODSUMOWUJĄC: OMIJAMY SZEROKIM ŁUKIEM !!!

 

SZKOLNE SCHRONISKO MŁODZIEŻOWE (PTSM) - OLEANDRY

Lokalizacja: Kraków
Typ obiektu: schronisko młodzieżowe/hostel
Obszar turystyczny: Kraków

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt ogrodzony i strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Tak
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: kuchnia samoobsługowa 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: TAK !!!
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Nie
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Schronisko młodzieżowe „Oleandry” to prawdziwy „kombinat turystyczny”. Dużo turystów, grup...no cóż przecież to Kraków. Niemniej jednak mamy tu do dyspozycji dużą kuchnię samoobsługową i stołówkę (świetlicę z TV) oraz czyste, choć małe pokoje z łazienkami i bez łazienek (różna cena). W obiekcie obowiązuje opłata dodatkowa za pościel i wyłączność pokoju (nikt nie zostanie domeldowany na wolne łóżka). Jak na schronisko młodzieżowe obiekt należy ocenić jednak pozytywnie zarówno za standard (schroniskowy), cenę, a przede wszystkim za lokalizację – w centrum Krakowa. W tym przedziale cenowym i w tej lokalizacji nie znajdziemy nic tańszego.

PODSUMOWUJĄC: Dla odwiedzających Kraków z mniej zamożnym portfelem !

 

PRZY BŁONIACH

Lokalizacja: Kraków
Typ obiektu: pensjonat
Obszar turystyczny: Kraków

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Nie
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt ogrodzony i strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 3
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Nie

Głównymi atutami obiektu są: lokalizacja – w centrum miasta, a jednocześnie z dala od wielkomiejskiego zgiełku oraz „biznesowa” sieć Wi-Fi. W kwestii pokoi... no cóż – małe, zagracone, absolutnie niefunkcjonalne. Natomiast w kwestii tutejszej restauracji można podsumować to następująco – ceny nieadekwatne do „marności” posiłków.

PODSUMOWUJĄC: TYLKO NA KRÓTKI POBYT !!!

DMC Firewall is developed by Dean Marshall Consultancy Ltd