TURYSTA

Lokalizacja: Sandomierz
Typ obiektu: obiekt noclegowy
Obszar turystyczny: Sandomierz

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: ogród
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak (także grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5+
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5 (kuchnia ogólnodostępna)
Jakość podawanych potraw: -
Ilość podawanych potraw: -
Czas podawanych potraw: -
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: -
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Położony na urokliwej skarpie, w pobliżu sandomierskiej „starówki” jest miejscem, gdzie prawdziwie można odpocząć po zwiedzaniu. Nowoczesny i nowo wybudowany obiekt posiada dużą kuchnię turystyczną z jadalnią, w której można przygotować sobie posiłek, a także piękny ogród ze starodrzewem – idealne miejsce do wypoczynku oraz na „turystyczne ognisko”. Pokoje z pełnym węzłem sanitarnym, TV-Sat i dobrym sygnałem Wi-Fi urządzone są skromnie, ale bardzo funkcjonalnie. Uzupełnieniem dobrych praktyk w obsłudze ruchu turystycznego jest miła i służąca wszelką pomocą recepcja oraz obsługa obiektu.

Podsumowując: "DOM TURYSTY" O WYSOKIM STANDARDZIE HOTELOWYM !!!

 

GRODZKI

Lokalizacja: Sandomierz
Typ obiektu: hotel**
Obszar turystyczny: Sandomierz

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 4
Ilość podawanych potraw: 4
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Duże pokoje z funkcjonalnym i nowym umeblowaniem (biurko, krzesła, stolik, wygodne łóżka, w niektórych pokojach balkony) umożliwiającym pracę i wypoczynek to główne atuty Grodzkiego. Ponadto sterylna czystość oraz wyjątkowe ciśnienie wody pozwalające na „hydromasaż” po całym dniu pracy, a także wielkie telewizory dopełniają pozytywów obiektu. Jedynym minusem jest tu dość słaby sygnał Wi-Fi w pokojach na drugim piętrze.

Podsumowując: DWUGWIAZDKOWY "TRZYGWIAZDKOWIEC" !!!

NAD NIDĄ

Lokalizacja: Krzyżanowice Średnie
Typ obiektu: gospodarstwo agroturystyczne
Obszar turystyczny: Ponidzie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (kajaki, rowery, wiata grillowa)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak (także grill)
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4 (pokoje z TV-Sat i Wi-Fi)
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Gospodarstwo agroturystyczne „Nad Nidą” położone jest z dala od miejskiego zgiełku, u stóp stepowego rezerwatu przyrody „Krzyżanowice”, który w okresie wiosennym nabiera niesamowitych, żółtych barw od kwitnącego miłka i pierwiosnki. Znajdziemy tu ciszę Ponidzia oraz spokój łąk i pól z meandrującą w okolicy rzeką Nidą. Na miejscu wypożyczymy również rower, kajak, rozpalimy ognisko lub grilla, a także skosztujemy własnego wyrobu produktów z koziego mleka.

Podsumowując: DLA MIŁOŚNIKÓW CISZY I SPOKOJU !!!

ALA

Lokalizacja: Klimontów
Typ obiektu: motel
Obszar turystyczny: -

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla samochodów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Nie
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Z pozoru zwykły motel tranzytowy nie różniący się od innych, ale... znajdziemy tu przestronne i funkcjonalnie urządzone pokoje z dużą łazienką, TV-SAT i doskonałym sygnałem Wi-Fi. Z racji położenia w pobliżu stacji benzynowej z restauracją mamy do dyspozycji sklep i wyżywienie 24h. Do każdego pokoju wchodzi się bezpośrednio z zewnątrz (wszystkie pokoje na parterze), zatem możemy zaparkować auto tuż przed oknem/drzwiami, dzięki czemu przeniesienie bagaży zajmie maksymalnie kilka sekund. Do tego miła obsługa i brak nadmiernych formalności. 

Podsumowując: POLECAMY !!!

LUBRZANKA

Lokalizacja: Ciekoty (Ameliówka)
Typ obiektu: Hostel
Obszar turystyczny: Góry Świętokrzyskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Położony na zboczu jednej z gór Pasma Masłowskiego Hostel Lubrzanka to ośrodek istniejący tu od lat, ale dopiero dziś zaczynający odzyskiwać swój dawny blask. Główna zaletą hostelu jest jego lokalizacja, z dala od gwaru i miejskiego hałasu. Nowo wyposażone pokoje w wolnostojących, wyremontowanych domkach prezentują dość wysoki „standard turystyczny”. Na miejscu można wypożyczyć rowery i zorganizować ognisko. Głównym mankamentem jest brak bazy żywieniowej oraz wspólne dla domku (dwóch pokoi) toalety zlokalizowane w jego dolnej kondygnacji.

Podsumowując: POLECAMY DLA MIŁOŚNIKÓW „TURYSTYKI KWALIFIKOWANEJ” !!!

 

CENTRUM EDUKACYJNE "SZKLANY DOM"

Lokalizacja: Ciekoty
Typ obiektu: noclegi
Obszar turystyczny: Góry Świętokrzyskie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Nie
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4 (brak TV)
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego: 5
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Centrum Edukacyjne „Szklany Dom” przygotowało dla turystów trzy 2-osobowe pokoje z łazienkami, dostępem do Wi-Fi oraz samoobsługową kuchnią i jadalnią. Przestronne, funkcjonalnie umeblowane pozwalają na wypoczynek w „wysokim standardzie turystycznym”. Jedynym mankamentem jest brak obiektu gastronomicznego oraz dla niektórych brak TV.

Podsumowując: POLECAMY TURYSTOM INDYWIDUALNYM !!!

ZIÓŁEK

Lokalizacja: Łączna
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Góry Świętokrzyskie.

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Uwagi: ATMOSFERA TWORZONA PRZEZ OBSŁUGĘ I WŁAŚCICIELI NIE MA SOBIE RÓWNYCH. EKSKLUZYWNE JEDZENIE I STYLOWE POKOJE. ŁAZIENKI Z HYDROMASAŻEM. PRZYSTĘPNE CENY DLA GRUP. NOWE WYPOSAŻENIE POKOI. CZYSTO JAK W MUZEUM NARODOWYM. RECEPCJONIŚCI „STANĄ NA GŁOWIE”, ABY KLIENT BYŁ ZADOWOLONY. OSOBNE POKOJE DLA KIEROWCY I PRZEWODNIKA. PO PROSTU - ZIÓŁEK !!!

Podsumowując: "WERSAL ŚWIĘTOKRZYSKI" - SZCZEGÓLNIE POLECAMY !!!

MAGNAT

Lokalizacja: Jacentów
Typ obiektu: Hotel
Obszar turystyczny: Góry Świętokrzyskie, Opatów

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking dla autokarów przy obiekcie: Tak
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Nie
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Nie
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 5
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 5
Czystość pokoi: 5
Czystość urządzeń sanitarnych: 5
Czystość obiektu gastronomicznego: 5
Jakość podawanych potraw: 5
Ilość podawanych potraw: 5
Czas podawanych potraw: 4
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 5
Osobne pokoje dla kierowcy i pilota: Tak
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: Nie
Możliwość negocjacji cen dla grup przez organizatora: Tak
„Gratisy” dla obsługi grupy turystycznej: Tak
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Nie
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Uwagi: KOLEJNY HOTEL Z PRZEMIŁĄ OBSŁUGĄ, WZOROWA ORGANIZACJA ŚWIADCZEŃ, ROZLEGŁY TEREN ZESPOŁU PAŁACOWO - PARKOWEGO, POŁĄCZENIE TRADYCJI ZE WSPÓŁCZESNOŚCIĄ, NA KAŻDYM KROKU MOŻEMY LICZYĆ NA POMOC OBSŁUGI.

Podsumowując: SZCZEGÓLNIE POLECAMY !!!

Our website is protected by DMC Firewall!