JANTAR

Lokalizacja: Darłówko
Typ obiektu: ośrodek wypoczynkowy
Obszar turystyczny: Pomorze Zachodnie

TABELA OCEN

Oznaczenie dojazdu do obiektu: Tak
Bezpłatny parking przy obiekcie: NIE
Obiekt strzeżony: Tak
Plac zabaw dla dzieci: Tak
Obiekty sportowo – rekreacyjne: Tak (park wodny, baza zabiegowa (rehabilitacja), boisko do piłki nożnej, bilard)
Możliwość zorganizowania ogniska: Tak
Możliwość zorganizowania dyskoteki: Tak
Zróżnicowanie standardu pokoi uczestników wycieczki: Nie
Kultura i prezencja obsługi obiektu: 4
Standard wyposażenia pokoi i sprawność urządzeń: 4
Czystość pokoi: 4
Czystość urządzeń sanitarnych: 4
Czystość obiektu gastronomicznego: 4
Jakość podawanych potraw: 5+
Ilość podawanych potraw: 5+
Czas podawanych potraw: 5
Współpraca z obsługą obiektu gastronomicznego: 5
Współpraca z obsługą obiektu noclegowego (w szczególności dot. recepcji): 2
Nadmierne sformalizowanie procedur meldunkowych: TAK
Skargi ze strony klientów przekazywane do pilota/przewodnika w trakcie trwania imprezy: Tak
Własne inicjatywy obsługi obiektu noclegowego zmierzające do poprawy/utrzymania dobrego wizerunku świadczonych usług: Tak

Darłowski, a właściwie Darłówkowski Jantar to obiekt „orkiestra”. Położony u wejścia na plażę, w zieleni drzew i krzewów, posiadający swoją własną bazę rehabilitacyjną, letni park wodny ze zjeżdżalniami, wypożyczalnię rowerów, letni bar, kawiarnię, stoły do różnorakich gier, saunę, boisko do piłki nożnej, strzeżone parkingi (niestety dodatkowo płatne), mógłby uchodzić za wzór prawdziwie „europejskiego” ośrodka wypoczynkowego. Tutejsza kuchnia serwuje bardzo urozmaicone, wyśmienite, wręcz artystyczne jedzenie, a jego ilość zaspokoi nawet największy apetyt. Jest to też jedno z tych miejsc gdzie OBIADOKOLACJA jest faktycznie obiadem i kolacją, a nie obiadem na kolację. Plus należy się także za przemiłą i sprawną obsługę kelnerską, służącą non-stop wszelką pomocą.

Duże pokoje z wygodnymi łóżkami, stołem, sofą, szafą, półką na bagaże, świetnym sygnałem Wi-Fi i sporych rozmiarów telewizorem można uznać za prezentujące bardzo wysoki standard hotelowy. Ponadto niekończąca się gorąca woda pod natryskiem.

Zatem Jantar powinien otrzymać od nas statut „SZCZEGÓLNIE POLECAMY”...

Niestety czar pryska przy kontakcie z recepcją ! Procedura meldunkowa ciągnie się w nieskończoność ! Nawet jeśli gość wpłacił zaliczkę (pokrywającą 2 dni pobytu), jest po długiej podróży, zmęczony lub potrzebuje skorzystać z toalety, pracownik nie wyda klucza, aż do czasu uregulowania całej należności. Tłumaczone jest to faktem, iż „niektórzy nie chcieli zapłacić za pobyt po wydaniu klucza i trzeba było ich ganiać po ośrodku”. Kontakt z recepcją przypomina rozmowę z automatem telefonicznym, z tym że nie ma informacji, którą cyfrę mamy wcisnąć, aby przejść dalej. Całkowity brak zrozumienia i bezmyślne trzymanie się procedur bez cienia elastyczności ! Traktowanie nowo przybyłego klienta jako potencjalnego złodzieja należy tu uznać, jako co najmniej bezczelność.

Proponujemy, aby przenieść pracowników z tego „odcinka pracy” na wartownię położonej nieopodal jednostki wojskowej. Tam z pewnością mentalnie się spełnią, a ponadto dostaną karabin, kajdanki i pałkę służbową. Tym bardziej, że w ściganiu "złych ludzi" mają już doświadczenie.

Szanowna Recepcjo, nie jest naszą sprawą, kogo musicie "ganiać" po ośrodku i w jakim celu, gdyż każdy ma swoje kłopoty - Klient swoje, a Państwo swoje. Kultury i obycia z ludźmi życzymy, a przede wszystkim SAMODZIELNEGO MYŚLENIA !!!

PODSUMOWUJĄC: WYJĄTKOWO WYSOKI STANDARD I UPOKARZAJĄCA KLIENTA RECEPCJA !!!

Our website is protected by DMC Firewall!